سلام

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1

world music , fan-tas-tic.loxblog.com


مسابقات .....g.i.r.l.s سلام من المیرام دوست دارم بیاید ثبت نام کنید و تو مسابقاتم شرکت کنید اینجا فقط جای دخملااااااااااااااااااااااست

Me!

سلام

+ | دو شنبه 5 خرداد 1398برچسب:مسابقه ی جالب مسابقه ی زیبا, | 12:3 | eli |

 

بچه هاااااااااااااااااااااا سلام دوستان عزیز این جا یه وبلاگ مسابقه ای خیلی جالب میخوام برگزار کنم

فقط

ali-mahsa

فقط

ali-mahsa

فقط

ali-mahsa

 

مخصوص دخترااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

حداکثر ثبت نام 10 نفره اگر کسی هم خیلی  دلش بخواد یه جوری جاش میدم...

Emoticon

 من یه موضوع عکس یا ....... میدم . آااادرس عکستونو تو نظرات برای من میذارید من از 10 نمره بهتون نمره میدم

بعد از تموم شدن یه دوره از مسابقات من میانگینشو حساب میکنمو بهتون جایزه میدم.......

 

 

باید بگم هروقت هر قسمت شروع شد خبرتون میکنم......فقط ثبت نام کنید

هروقت اومدید   جواب نمرتون رو دیدید کلمه ی (30) یا (دیدن) را در قسمت نظراتش بذارید

 

اگر دیدم کسی نیودم ببینیه میام جوابشوتو وبش بهش میدم .ممنون

راستی قمتش هم دوتا نظره اگر خواستید بدید

اگر نخواستید هم اشکالی نداره.....

 

mahsae-ali

 

باید بگم من به همه ی کسانی که شرکت کردند جایزه میدم. فقط به ترتب یعن ماله نفر اول بشتر از نفر دوم دوم بیشتر از سومو.................

.

.

.

.

اگر چیزی نفهمیدید اشکالی نداره بعد که ثبت نام کنید همه چیدستتون میاد دوستان عزیز پس ثبت نام کنید

 

mahsae-ali



نظرات شما عزیزان:

ana
ساعت15:41---23 خرداد 1393
عکستو بده میخوام برم مرحله 2

stella
ساعت11:03---16 خرداد 1393
مرحله ی 1

سیما
ساعت12:26---15 خرداد 1393
سلام منم می خوام ثبت نام کنم ...

اگه ثبت نامم کردید بهم خبر بدید لطفا
پاسخ:ثبت نام تموم شده


stella
ساعت9:45---13 خرداد 1393
مرحله ی 7

stella
ساعت21:38---12 خرداد 1393
مرحله ی 6

stella
ساعت12:45---12 خرداد 1393
مرحله ی 4

stella
ساعت15:56---11 خرداد 1393
مرحله ی 3

stella
ساعت11:15---8 خرداد 1393
مرحله ی 3

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
。・☆。・☆・。。・☆。・☆・。

About


سلام من المیام ممنون که به وبلاگم اومددی اینجا مسابقه دارید ثبت نام کنید

Friends!

LINKS
music world
دنیای پرتغالی
وب مسابقه ای صورتی
مسابقات دخی کراملی
مسابقه دخترونه
هنرمندان هالیودی
دل نوشته های من
womansingers
g.i.r.l.s
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند  ....هوشه منده هااااااا

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ مسابقه ای دختری با موهای مشکی و آدرس elmira1380.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.جان هرکی دوست دارید ما رو بلینکید.مچکر.....





DAILY
حمل و ترخیص لباس از چین به ایران
حمل و ترخیص لنج دبی
جلو پنجره لیفان ایکس 60
الوقلیون
آرشیو پیوندهای روزانه

© Design: Mr.mustache